Techbuddy, lägg det namnet på minnet, det är ett service företag som Telia anlitar som support om ni får problem med internetet hemma. Jag hade det och de skickade hem en Kille till oss, han var där i säkert 3-4 timmar utan att åstadkomma någonting utom att jag inte kunde jobba under tiden, Jag fick följa med till Clas Ohlson och köpa grejer för åtta hundra spänn som inte hjälpte. När jag då ringde och klagade skickade de en annan kille som höll på flera timmar, han lyckades inte heller ordna det.
Jag ringde då till Netit och Jörgen, som jobbar där. Han kom och fixade mina problem på en halvtimme genom att använda en router, som jag visat att jag hade för killarna från Tech Buddy … det är service det. Sen, trots att jag sa att jag inte ville betala för ett inte utfört jobb, kom det en räkning från Tech Buddy. Skitdåligt! Men efter en och en halv timme i telefonkö nu på morgonen fick jag dem att stryka fakturan … skam den som ger sig.
Nu skall jag fixa och dona lite med gamla texter, Eva jagar mig att jag måste göra det. Jag måste skriva om en del så de går att sälja.
Må så gott!
Pigge